Ви сте овде
Насловна > Вести > Ћулибрк (Телеком): Куповина Коперникус технолоџија била стратешка одлука компаније

Ћулибрк (Телеком): Куповина Коперникус технолоџија била стратешка одлука компаније

Директор „Телекома Србија“ Предраг Ћулибрк изјавио једа је куповина „Коперникус технолоџија“ била стратешка одлука компаније, будући да је реч о другом српском кабловском оператору по величини.
Он је за РТС рекао да су оптужбе на рачун „Телекома“ исконструисале конкурентске компаније.

Он је навео да је „Телеком Србија“ купио „Коперникус“ од пољског инвестиционог фонда „Абрис“ и да се ради се о другом оператору по величини на тржишту Србије.

Одговарајући на тврдње Ратела да „Коперникус“ има 51.000 корисника, а не четири пута више као што наводи Телеком, Ћулибрк каже да је реч о застарелим подацима.

„Добили смо преко 200.000 корисника – 145.000 корисника телевизије и 60.000 корисника интернета, а Рател има застареле податке“, тврди директор Телекома.

„Коперникус“ има сервисе у преко 60 градова у Србији на сопственој инфраструктури и готово да достиже 300.000 домаћинстава, навео је Ћулибрк.

Према његовим речима, наводи који су се протеклих дана појавили у медијима били покушај да се Телеком заустави у реализацији својих циљева.

„Запрепашћени смо што је ово питање исполитизовано, то смо доживели као ничим изазван снхронизовани напад на Телеком“, додао је Ћулибрк.

Ћулибрк је уверен да је јасно чији би то интерес био – „оних играча којима развој Телекома не одговора“.

„СББ има 55 одсто удела на тржишту, имајући у виду да сувласник те компаније Драган Шолак правио јаку компанију, док је Телеком стагнирао све ове године“, каже Ћулибрк.

Говорећи о цени „Коперникуса“ од 195 милиона евра, Ћулибрк каже да кабловски оператори нису на тржишту од јуче.

„Агресивни развој оператора кренуо је још од 2000. године, а своју инфраструктуру су градили често на јавним ресурсима Телекома, Електропривреде Србије, јавних комуналних предузећа“, објашњава Ћулибрк и додаје да су од тога настале империје.

На питање о продаји Телекома, Ћулибрк је напоменуо да то сада није тема.

Према његовим речима, задатак менаџмента је да очува и увећа вредност компаније.

Када је покушана приватизација 2015. године, било је много заинтересованих купаца који су кључни ризик препознали у кабловским операторима јер представљају претњу за тржишну позицију Телекома, додао је Ћулибрк.

Директор Телекома сматра да због тог ризика није ни достигнута очекивана цена.

Како каже, након те неуспеле приватизације, Телеком је редефинасао своју стратегију и поставио ; два циља – развој сопствене оптичке инфраструктуре и аквизицију кабловских оператора.

Он је истакао да нема дилему да ће куповином „Коперникуса“ увећати вредност компаније, додајући да све плаћено по тржишној цени од око хиљаду евра по кориснику.

УММР/Бета

Оставите одговор

4 × five =

Top