Ви сте овде
Насловна > Вести > Бошко Обрадовић: Држава мора да сачува националне медијске брендове

Бошко Обрадовић: Држава мора да сачува националне медијске брендове

Чачак – Реагујући на понуђену Медијску стратегију, која ће се ускоро наћи пред Владом Србије

а која предвиђа гашење Танјуга и излазак државе из Политике и Вечерњих Новости што ће значити крај за медије које су обележиле читав један век српске медијске сцене, председник Двери сматра да се то не сме дозволити.

„Сматрам да држава Србија треба да има званичну државну агенцију и да се на тај начин страна и домаћа јавност информишу о званичним државним одлукама и догађајима. Такође сматрам да национални медијски брендови попут Политике и Вечерњих новости, без обзира што су сада деградирани директном службом владајућем режиму, треба да буду сачувани и помогнути од стране државе, а не препуштени таблоидном тржишту. Нормална медијска стратегија под овом влашћу која је увела тотални медијски мрак у Србији – није могућа. Услов за нормализацију комплетног живота у Србији је смена актуелне Вучићеве власти”, рекао је Обрадовић.

УММР

Top