Ви сте овде
Насловна > news > Брука Савета за штампу: Кад „expert” председава а дизелаш гласа

Брука Савета за штампу: Кад „expert” председава а дизелаш гласа

Којим другим именом крстити простаклук када председавајући Савета за штампу јавно и на бруталан начин, због саобраћајне гужве, опсује ,,све по списку” највишем државном врху Србије, ма ко тамо седео?

Шта рећи ако тај исти човек, уместо да поднесе оставку, без трунке стида следећег дана са осталим саветницима (такође имају занимљиве радне или цивилно – правне биографије) седне и одлучује о КОДЕКСУ једног медија из Пријепоља коме је жестоко замерено објављивање мејл адресе њиховог ортака, неке Милеве?

Али, да се вратимо на поменуте „experte”. Нема бољег примера од протекле седнице колико је Савет за штампу инструментализован, па не чуди све више захтева да се то тело, поготову у садашњем „expertskom” саставу укине. Као и све медијске реформе у којима су ови каобајаги стручњаци учествовали. Савет наноси огромну штету медијима који су због тих реформи и скандалозних одлука одавно на коленима.

Поставља се питање ко ту седи и ко је делегирао „experte”, и како се одлуке доносе?

Одмах до главног „experta” Петра Јеремића (ако је он постао expert човек може само да се прекрсти) јесте личност којој је суђено за крађу хуманитарне нафте у Чачку, Стојан Марковић.

Други глас је Тамара Скроза, ту је увек да држи воду. Да ли је тачно да је управо она, као велики борац за слободу медија и говора, била у Радној групи у време моћног Динкића која је доносила ,,ПРАВИЛНИК” да би драстично ограничавао слободу говора, против чега су се побунили синдикати у здравству па је преко ноћи повучен? Како се дотична одједном створи и у радном телу за доношење нове медијске стратегије и да ли јој се може веровати да ће бар тај посао опослити како доликује?

Ова дружина је бржебоље на последњој седници изрекла јавну опомену ПП Медију из Пријепоља на који се овом телу пожалила телевизија Форум (чији је директор, дакле, чувена Милева, ортак из стручних комисија и пројеката).

Овим стручњацима нису вредели докази тужене стране нити их је тандем Марковић – Јеремић + Скроза (која се очигледно разуме у све), узимао за озбиљно јер су пресуду донели одмах оцењујући да су докази сувишни и да им сметају у њиховој работи?

Стојан Марковић и Тамара Скроза чланови Савета за штампу, фото: printscreen you tube.jpg
Стојан Марковић и Тамара Скроза чланови Савета за штампу, фото: printscreen you tube.jpg

Такве паушалне, неаргументоване осуде могу да дозволе само људи који су, не мерећи правду, спремни да нанесу штету једном медију. Власник осуђеног портала, Алем Ровчанин, најавио је тужбу против актера који су на најгрубљи начин, без икаквих доказа, изрекли јавну опомену само због мејл адресе. Али они очигледно мисле да им не може нико ништа, па ако таква нека медијска кућа и пропадне брига их, важно је да Милева има сатисфакцију (јел` беше да се на „expertskom” каже сатисфакција?) иако већ дебело вајди из буџета грађана и Србије и Пријепоља.

Подсетимо, пре пола године штампање „Чачанских новина”, власника Стојана Марковића, са најбруталнијим увредама и злоупотребом симбола Савета без бар кодова НИЈЕ БИЛО ПОВРЕДА КОДЕКСА.

Зато је и ова одлука против Алема Ровчанина срамна. Али, шта очекивати од тела којим председава „expert” Јеремић а одлуке доноси уз помоћ чувеног чачанског дизелаша Стојана Марковића, коме је једна страна (нежнији пол) у СНС а друга (он) кобајаги у опозицији.

Уредник и власник ПП Медиа Aлем Ровчанин, фото: фејсбук
Уредник и власник ПП Медиа Aлем Ровчанин, фото: фејсбук

 

Ровчанин: Савет за штампу је САМ СЕБИ ПРЕСУДИО

“Не могу да прихватим овакву паушалну одлуку, поготову дискусије са седнице Савета у којима се неко позива да ме познаје као проблематичну особу. Једноставно то нема више никаквог смисла, Савет за штампу који доноси одлуке на овај начин не заслужује да постоји а њихове чланове питам да ли их је срамота. Највероватније ћу поднети тужбу против Стојана Марковића кога никад у животу нисам упозно а он тврди да ме познаје и тврди да сам проблематичан”, рекао је Алем Ровчанин.

Ко је елиминисао једини медиј регистрован за информисање на босанском језику, да ли су у комисији били Милевини пријатељи из Савета?

Занимљиво је такође да ПП Медиа није прошао на конкурсу Министарства културе и информисања за пројекте из области јавног информисања на језицима националних мањина као једини регистровани медиј у Србији на босанском језику, док је са друге стране на истом конкурсу прошла ТВ Форум са два пројекта и за такво информисање добила из републичког буџета укупно 1,1 милион динара? Како је могуће да једини регистрован медији НЕ ДОБИЈАН НИ ДИНАР А ,,НЕКА МИЛЕВА“ МИЛИОН ?

Удружење медија и медијских радника предложиће Медијском савезу да затражи укидање овог тела и финансирање из државног буџета, јер је јасно да у овом облику не може да постоји.

Срећом њихове пресуде немају никакву тежину, и јасно је да је све то један ,,пројекат“ плаћен народним новцем.

Иначе, на порталу Савета стоји:

„Савет за штампу је независно, саморегулаторно тело које окупља издаваче, власнике штампаних, онлајн медија и новинских агенција, и професионалне новинаре. Основан је да би пратио поштовање Кодекса новинара Србије у штампаним и онлајн медијима, као и у новинским агенцијама и решавао жалбе појединаца и институција на садржаје тих медија. У надлежности Савета је и медијација између оштећених појединаца, односно институција, и редакција, као и изношење јавних опомена за кршење етичких стандарда утврђених Кодексом новинара Србије. Савет за штампу се бави и едукацијом за поступање у складу са Кодексом новинара и ради на јачању улоге медија у Србији, и под паролом: Брзо, бесплатно, правично!”

Да је било брзо, било је…

УММР/Глас западне Србије

Оставите одговор

thirteen − 11 =

Top