Ви сте овде
Насловна > news > САНА и Глас пазара да се извину Ровчанину

САНА и Глас пазара да се извину Ровчанину

Пријепоље – Алем Ровчанин власник ПП Медија из Пријепоља најавио је тужбу против поратла Глас пазара и телевизије САНА због неовлашћеног преузимања текста и фотографија које је ово гласило без дозволе аутора емитовао на свом порталу, а преузела телевизија САНА у ударним вестима.
,, Заиста сам шокиран када сам видео да неко може тако неозбиљно да се понесе. Не само што су преузели текст већ су изврнули чињенице и променили наслов стављајући при том у њега нешто што нема везе са садржином јер у прилогу ни једним словом нисам поменуо господина Тандира. Поднећемо тужбе против оба медија, па нека они објасне шта су желели са тим да постигну.Нема сумње да се ово што су урадили коси са кодексом и законом“ каже Ровчанин.

УММР: САНА да се извини Ровчанину за оптужбе

,,Нема сумње да је телевизија САНА изнела не проверене и паушалне оцене на рачун Ровчанина, тако да је реакција власника ПП Медија Алема Ровчанина нормална. Поменута телевизија простим увидом у АПР могла је да се увери да Ровчанин није власник тог медија нити је дописник портала који је фотографије ПП Медија користио без дозволе а текст преузео из прилога и при том изврнувши садржину одосно наслов“ каже се у саопштењу удружења Медија и медијских радника. Удружење захтева да поменути портал повуче спорни текст а телевизија САНА се извини Ровчанину за неоправдане оптужбе. Уколико то не учине правни тим  Удрженаја медија и медијских радника пружиће пуну подршку Ровчанину у заштити својих права.

Иначе поред оптужби оба медија користила су без дозволе фотографију Алема Ровчанина.

ГЗС

Оставите одговор

seventeen − seventeen =

Top